شناسه : 31067
نویسنده : استان خراسان جنوبی

« بیانیه کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بیرجند»

بسم الله القاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی ارزشی و مولود انقلاب است. پاسداران سربازان خدا، سربازان قرآن، سربازان حقیقت و سربازان برترین ارزشهاى انسانى‌‏ اند که با جان و دل ، با عشق و ایمان به اسلام و مردم  و انقلاب خدمت می کنند.
 دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، به دلیل عصبانیت از ناکامی‌ در رسیدن به  اهداف پلیدشان ، با نابخردی و حماقت و با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین المللی، نهاد رسمی و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  در لیست جعلی و بی اعتبار تروریسم  قرار داده غافل از این که پیشتر نیز در سال  ۲۰۱۹ م. کدخدای مفلوکشان آمریکا، دست به چنین اقدام وقیحانه ای زد و جزخقت و خواری ارباب پلیدشان فرجامی نداشت و نه تنها بر مناسبات سیاسی و نظامی انقلاب اسلامی ایران خدشه ای وارد نشد بلکه نیروی مقار سپاه با غزمی راسخ تر پا در میدان دفاع از ارزشهای انقلاب گذاشت.


 چه مضحک است تروریست معرفی کردن نیروی ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت های تروریست پروری که خود تشکیل  دهنده نطفه حرام داعش و مسبب کشته شدن میلیون ها انسان مظلوم در جنگ ویتنام، حمله به عراق و افغانستان، کشتار بی رحمانه جوانان فلسطینی و نیروهای یمنی و به شهادت رساندن و مفقود شدن صدها هزار تن از مسلمانان است که خود لکه ی ننگی است بر دامن غرب!!!!
امروز اگر استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را نشانه گرفته است بیانگر این است که سپاه توانسته با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و فناوری خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در سر داشته باشد از قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه است.


چه زیبا فرمود شهید مظلوم آیت الله بهشتی(ره) «البته آمریکا عصبانی است، البته آمریکا ناراحت است.آمریکا از دست این نهادها عصبانی است از دست آن چهره‌ها و شخصیت ‌هایی که خط ضد امپریالیسم را خط اصلی این انقلاب در بُعد خارجی‌اش ترسیم کرده‌اند عصبانی است. از آنها که می‌گویند در این مقطع از زمان، دشمن اصلی ما آمریکاست عصبانی است. از روزنامه‌هایی که در این خط مردم را آگاه می‌کنند عصبانی است. از تشکیلات سیاسی که ملت را در این خط بسیج و متشکل می‌کند عصبانی است. ولی به آمریکا بگویید عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر. ملت ما همین است که می‌بینی و می‌شناسی و به آنها باید گفت که هنوز این ملت، ابعاد فراوانِ ناشناخته دارد که خبر نداری.»


ما بسیجیان کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بیرجند اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرده و آن را عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانسته و حمایت کامل و قاطع خود را از نیروی ارزشی سپاه پاسداران در برقراری امنیت و آرامش در کشور و منطقه اعلام داشته و باردیگر عهد و پیمان می بندیم دست در دست نیروهای مخلص و خدوم این نهاد برخاسته از دل انقلاب، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای «مد ظله العالی» تا آخرین نفس از آرمانها و دستاورد های این نظام مقدس تا ظهور دولت یار حضرت بقیة الله الأعظم دفاع کنیم.

یدالله وحدانی نیا  مسؤل کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بیرجند

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.