شناسه : 28948
نویسنده : استان قم
عکس

 

مسئول بسیج حقوقدانان استان قم از برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی در زندانی ساحلی خبرداد و گفت: علاوه بر زندانیان، خانواده آنان نیز از مشاوره حقوقدانان بسیجی بهره‌مند شدند

حسین کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به حضور حقوقدانان بسیجی در زندان ساحلی استان قم اظهار کرد: ۵ شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه 9 نفر از وکلا و حقوقدانان گروه‌های جهادی شهید بیطرفان و شهید محبوب شیری با حضور در زندان ساحلی به ۶۴ زندانی مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: میز خدمت بسیج حقوقدانان استان قم در مناسبت‌های مختلف در زندان‌های استان برپا شده و پاسخگوی سئوالات زندانیان بوده است.

مسئول بسیج حقوقدانان استان قم با اشاره به تقدیر صالحی رئیس زندان ساحلی قم از حضور حقوقدانان بسیجی در این زندان گفت: با همکاری بسیج حقوقدانان و سازمان زندان‌های استان قم ارائه خدمت به خانواده زندانیان نیز دنبال شده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان آماده ارائه مشاوره حقوقی در سایر نهادها و مساجد استان قم است و آحاد مردم می‌توانند با شماره تلفن 37710443 025 و یا پرتابل روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان در پیام رسان ایتا برای دریافت مشاوره ارتباط بگیرند.

در فضای مجازی ما را دنبال کنید:
🆔https://eitaa.com/Qom_lawyers

🆔https://chat.whatsapp.com/LHUoqUhrunTLiwCoMdcgsy

🆔https://www.instagram.com/qom_lawyers


🆔https://chat.whatsapp.com/Gi0AH8BYe9

عکس ها
مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.