شناسه : 26549
نویسنده : استان قم
عکس

نشست روشنگری و بصیرت افزایی حقوقدانان استان مقدس قم

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی:
بسیج می‌تواند با بیان حقایق فعلی و تبیین نقش در انتخابات در پیشبرد اهداف انقلاب نقش حساس ایفا نماید

برگزاری نشست بصیرتی به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان قم 

نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج برگزار گردید 

این نشست که به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان قم روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ در حسینیه سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام برگزار شد نماینده ولی فقیه در بسیج به بیان مطالبی پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه انتخابات امسال از درجه و اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت آحاد مردم میبایست نسبت به شناخت اصلح و برنامه های کاندیداها شناخت و اطلاعات کافی داشته باشند.

تویسرکانی گفت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخاب اصلح وظیفه هر فرد می باشد و در این میان نقش فعالان انقلاب من جمله بسیج بیش از گذشته نمایان و اهمیت دارد.

وی افزود انتخابات فرصت مناسبی برای پاسخ به یاوه گوییهایی دشمنان نظام و انقلاب است لذا نقش روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد مختلف جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت بسیج می تواند با بیان حقایق فعلی و تبیین نقش انتخابات در پیشبرد اهداف انقلاب نقشی حساس در صحنه انتخابات را ایفا کند

وی ادامه داد وظیفه فعلی بمراتب از گذشته سنگینتر و مهمتر است چرا که انتخابات امسال از اهمیت بسزایی برخوردار است.

تویسرکانی با برشمردن انواع ترفند و حیله دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به نقش بصیرت افزایی مردم و اقشار مختلف اشاره کرد و افزود بسیجیان باید با حضور فعال و مستمر در صحنه اجازه کوچکترین توطئه به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را ندهند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان ضمن توصیه به پرهیز  از تنشهای انتخاباتی گفت باید مواظب هرنوع فتنه افکنی و اتش پراکنی دشمنان داخلی و خارجی بود چرا که فتنه همواره مهمترین ابزار برای ناامیدی مردم نسبت به انقلاب برای دشمنان بوده و لازم است ابعاد مختلف فتنه داخلی و خارجی برای مردم تبیین و تشریح گردد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.