شناسه : 26539
نویسنده : استان قم
عکس


بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان قم

در حمایت از شورای محترم نگهبان

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آغاز فصل جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است که با احراز صلاحیت قانونی و متعهدانه شورای نگهبان گام مهمی برداشته شد.
شورای محترم نگهبان در همه زمان‌ها مورد بمباران تبلیغاتی دشمن قرار گرفته است اما آنچه امروز مورد نگرانی است عدم توجه بعضی از خواص به جایگاهی شورا و تصمیمات آن است.
هم اکنون که جمهوری اسلامی ایران در ابتدای مسیر پر افتخار گام دوم انقلاب اسلامی حضور دارد هجمه ها و حساسیت ها علیه این نهاد مقدس بیشتر شده ، اخیراً پس از اعلام نظر شورای نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خود در سال ۱۴۰۰ هجمه ها بر این نهاد مقدس دیده می‌شود. و حال آنکه این شورا به وظیفه قانونی خود عمل نموده و نیز، نزد خود حجت های شرعی و قانونی داشته که پاسخگوی این موضوع در محضر خداوند متعال می باشد.
حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری دامت برکاته همواره عمل به قانون و حرکت بر مدار قانون اساسی را فصل‌الخطاب اختلافات بیان کرده از این رو بر همگان به ویژه برخی از خواص جامعه امروز زبان به اعتراض گشودند لازم است مصداق عینی عمل به قانون تبعیت از رای شورای نگهبان است را در سخنان و رفتار خود آشکار سازند و از طرح برخی نظرات مخالف قانون پرهیز نمایند.
سازمان بسیج حقوقدانان و ضمن حمایت قاطع از جایگاه این نهاد مقدس از قاطعیت در عدم احراز صلاحیت برخی از نامزدها که به جای پاسخگو بودن عملکرد به خود به دنبال فریب مردم شریف بودند تقدیر و تشکر می نماید.
جامعه حقوقدانان انقلابی استان قم از نامزدهای محترم درخواست دارد با ارائه برنامه های عملی خود برای اداره کشور به واسطه حمایت از اشتغال و رفع موانع تولید زمینه انتخاب آگاهانه پرشور و نیز حضور حداکثری مردم را فراهم کنند و موجب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شوند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان مقدس قم
خرداد ۱۴۰۰
@Qom_lawyers

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.