شناسه : 25588
نویسنده : استان قم
عکس


در راستای فرمایش مقام معظم رهبری ( حفظه الله ) مبنی بر رزمایش کمک مومنانه ، با همکاری انجام شده فی مابین اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی و سازمان بسیج حقوق دانان استان قم ، ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان و زندانیان آزاد شده توزیع شد.
مرتضوی مدیر کل زندانهای استان قم در این باره بیان داشت :  پیرو منویات مقام عظمای ولایت و با همتی که از سوی سازمان بسیچ حقوق دانان استان قم و مرکز مراقبت بعد از خروج صورت پذیرفت در این مرحله ۵۰۰ بسته معیشتی به صورت مشارکتی توسط سازمان بسیج حقوق دانان و خیرین محترم و انجمن حمایت زندانیان تهیه شده و هر بسته شامل ۴۵۰ هزار تومان می باشد که در اسرع وقت در بین خانواده زندانیان بی بضاعت و زندانیان آزاد شده توزیع خواهد شد .

سرهنگ کاظمی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان قم نیز در این باره بیان داشت : در این مرحله برنامه ای که در دستور کار سازمان بسیج حقوق دانان قم هست آزادی زندانیان با اولویت جرایم غیر عمد هست که تا کنون ۳ نفر از زندانیان توسط خیرین آزاد شده اند و این کار در روزهای آتی هم موضوع آزادی زندانیان با جدیت دنبال می شود . همزمان بحث توزیع بسته های معیشتی هم مد نظر بود که با همکاری صورت گرفته با مرکز مراقبت بعد از خروج ، انجمن حمایت زندانیان و خیرین محترم ۵۰۰ بسته معیشتی بین زندانیان نیازمند توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است این بسته های معیشتی شامل ؛ حبوبات ، شکر ، ماکارونی ، روغن ، رب و مرغ می باشد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.