شناسه : 25166
نویسنده : استان قم
عکس

 بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لیطقئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون سوره صف آیه8

اراده کرده اند با دهان خود نور خدا را خاموش کنند و حال آنکه خدا گرچه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد کرد

      اظهارات سخیف و اهانت آمیز امانوئل مکرون رئیس جمهور بیخرد فرانسه به ساحت مقدس امین وحی، پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد امین (صلی الله و علیه و آله و سلم) دل وجدان های بیدار و انسان های آزاده را جریحه دار و پرخون کرده. اهانت به پیامبر اعظم(صلی الله و علیه و آله و سلم) این عصاره اخلاق، خوبی ها و فضائل، اهانت به همه ارزشهای انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام (علیهم السلام) و انسا ن های پاک است. این اهانت برنامه ریزی شده در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره   غیر واقعی از اسلام رحمانی است. انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و       فقر فکری آن در مقابل مکتب پیامبر اعظم (صلی الله و علیه و آله و سلم) و عصبانیت گردانندگان و حامیان   این گونه نشریات و سخنان از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است.

      در حالی که به برکت روشنگری های ناشی از انقلاب اسلامی، موج اسلام گرایی روز به روز      در اقصی نقاط جهان بیشتر می شود و مردم به ویژه اندیشمندان و دانش پژوهان کنجکاوانه با مطالعه قرآن و دیگر منابع اسلامی با پی بردن به حقانیت اسلام به این دین روی می آورند، سردمداران کفر جهانی که در باتلاق سردرگمی فرو رفته اند و خود را عاجز از رویارویی علمی و منطقی با اسلام می ببینند، هر روز با آفرینش و یا حمایت از حرکت اسلام هراسانه ای جدید تلاش می کنند جلوی گسترش گرایش به اسلام را بگیرند. اهانت هایی بر خلاف باور منتشر کنندگان آن،موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزشهای سراج منیر نمی تواند بکاهد. توهین به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی الله و علیه و آله و سلم)به منظور بدنام کردن این دین مبین، برای آنها جز شکست و بدنامی در دنیا و عذاب شدید در آخرت در بر نخواهد داشت .

      این جریان شیطانی در طول تاریخ، مسیر تاریکی را طی نموده است و امروزه نیز شاهد حضور آنان هستیم این کوردلان امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم تاب را بی فروغ کنند اما وعده الهی تحقق خواهد یافت و اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین آئین انسان ساز آسمانی، سرانجام عالم گیر خواهد شد.

      سازمان بسیج حقوق دانان استان قم ضمن تأسف و اندوه فراوان از این حرکت بی شرمانه و دین ستیز رئیس جمهور نمای فرانسه علیه رسول مهربانی و رحمت (صلی الله و علیه و آله و سلم) که قلوب آزادگان جهان و موحدان بخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد، اعلام می دارد ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی و خشونت آمیز   آن هم به طور آشکار از سوی یک دولت مدعی حقوق بشر، تاکید می کند هیچ گاه در برابر توهین به مقدس ترین مقدسات خود ساکت و بی تفاوت نمی باشد و از روسائ محترم قوا درخواست می نماید ضمن برخورد عاجل و قاطع با آمران و عاملان این حرکت مجرمانه، اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.

                                                                                                                                      سازمان بسیج حقوق دانان استان قم 

8/8/1399                                                                                                       

                                                                                                                                

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.