شناسه : 25002
نویسنده : استان قم
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان قم،دکترسهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با اشاره به عادی‌سازی روابط رژیم اشغالگرقدس با کشورهای حوزه خلیج فارس که منطقه را با حضور خود متنجس کرده اند گفت: در صورت حضور در منطقه با وجود نیروهای انقلابی و جهادی ،منطقه تطهیر خواهد شد .

وی در ادامه افزود این موضوع بایستی در حقوق بین الملل به عنوان یک تکلیف بر گردن حقوقدانان بررسی شود.

دکتر انبارکی در ادامه انزوای اسرائیل در منطقه را از عوامل اصلی بسترسازی برای عادی سازی روابط عنوان کرد و افزود: رژیم اشغالگر قدس با شکست های پی در پی در مقابل جبهه مقاومت ، در فکر سناریوی شوم برای توقف قدرت های اسلامی و جلوگیری از مقاومت است .

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با توجه به اقتصاد ورشکسته آمریکا و صهیونیست ، سناریوی ایران هراسی را یک سناریوی کهنه ولی همچنان پابرجا دانست و افزود: این کشورهای متخاصم قصد دارند با پروژه ایران هراسی از طریق فروش تسلیحات به کشورهای عربی از ورطه شکست اقتصادی نجات پیدا کنند.

وی در ادامه با هشدار به کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: شما نمی‌دانید که اسرائیل فرزند نامشروعی است که به دنبال شناسنامه است و در آینده میراث خوار تان خواهد بود .

دکترانبارکی با اشاره به پیامدهای عادی سازی روابط گفت:مهمترین این پیامدها نفوذ اسرائیل متجاوز به دستگاه‌های اقتصادی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و امنیتی است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه عادی سازی روابط صهیونیستی در امتداد سناریوی شوم نیل تا فرات است که با هوشیاری جبهه مقاومت انشاالله ریشه‌کن خواهد شد.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.